Panik!

Hahah, jag pallar inte att sy en kollektion. De är så svårt. :-/ sydde på kragen idag, de gick väldigt bra, men när jag skulle börja med manchetterna tog de stopp och blev helt galet, blev verkligen jätte fult. FAN!
Allt känns så hopplöst, nog för att jag är dramatisk, men detta är verkligen drygt, träffa min handledare idag och de gick bra, hon tyckte jag var duktig och att mina saker var fina så va gnäller jag över.... ! Nej nu får jag rycka upp mig, och faktiskt nu i nuläget känns allting mycket bättre när jag fått skriva av mig och komma på att jag bara är gnällig. Puss och hejdå!


Kommentarer
Postat av: Bina

finaste mirre!



usch vad jag saknar dig min vän

2008-09-11 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0