Påskhelg och glada dagar?

Hejsan gamla vän, de va ett tag sen.


Kan beropå att jag ibland helt enkelt inte orkar skriva i denna vackra blogg. Hela grejen gör att jag våndas! Nej men hela allt är lite upp och ner... och jag har så mycket att göra att hälften hade nog faktiakt räckt!.
De skulle va grymt om man hade en liten snäll sjua som gjorde alla ens läxor och desumtom var grym på de, men de har  man inte och de är intenting att göra åt de.
(man kan bara sitta där i klart väder och stirra på sina felsteg som liksom skjuter ut ifrån kroppen på en, såhär) men de sa jag aldrig. För jag är inte inskränkt och jag hakar inte upp mig i saker, som var for long time ago  och hällst borde glömts bort. och Ja hela den grejen som en gammal tant. Nej jag är ungdomlig fantasifull gör allt jag ska och känner mig alltid possitivt laddad. :) Hahaha jag vet inte riktigt vad jag vill komma fram till, man vill ju liksom inte skriva något väldigt peronligt häller för då kommer de väl någon som inte borde läsa detta att göra de och just denna dag är denna väldigt sugen på att göra elaka saker och de är de kört. Men annars så är allt bra tack så mycket i höst vet jag inte vad jag vill mitt körkort har körtfast och jag vill nog bara egentligen ligga lågt ett tag. Omdegårförsig!
Puss så länge!

 

Kommentarer
Postat av: Hind

var dig själv bara ;)

2009-04-12 @ 21:18:40
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: Hind

var dig själv bara ;)

2009-04-12 @ 21:18:52
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0