Jul i dalarna!

Nu är jag hemma med min familj i Hedemora... :) Julen är liksom just här och är på väg att gå igen..
Det var trevligt och mysigt att träffa alla igen. Waldermar har blivit så stor. Och rose har en så fin gran. Julle är sig lik och idag åkte vi spark i julnatten. Vi kör omkring och fixar... Mamma är så söt och det är så mysigt att vara här med henne igen.
Leif och jag dricker öl
och vilja glömde köra åk tur med mig... Det måste hon göra snart.

Imorgon ska vi på hotelet och det är ju dagen där det går att gå dit så dit måste vi...


Myspys att träffa alla igen... och med all denna snö blir julen så vacker!

God jul!


Kommentarer
Postat av: Hind

Godjul på dig gumman <3

2009-12-26 @ 00:37:46
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: persija

snart blire åka av!

2009-12-27 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0