skrivar glädje!

Varje morgon vaknar jag och tänker idag väljer jag någon. Detta är ännu ett litet smakprov från de ända som finns i mitt huvud nuför tiden och DE ÄR JAG INTE STÅLT ÖVER... premiären gick bra,  men nu känner jag mig liksom alltså liksom ganska nöjd. Fast jag tycker om de de gör jag men de är som de fattas ett ben!
HAHAHAH jag vill egentligen bara sluta skolan och göra slut på allt lidande. Men de går liksom inte. De är bara att sitta där tidigt om morgonen i klart väder och stirra på sina felsteg som liksom svajar ut från kroppen från en så här (illustrerar) Och man kan inte såga av dom Nymse, jag har försökt. De är trådarna Nymse.
Nu förstår du säker ingenting, men de är inte meningen heller, jag menar. Man kan ju inte hänga med i svängarna jämt. De förstår väl var ända människa!

Jag heter Nymse och jag har precis blivit lämnad av min fäst man sen ett helt år - Och så träffa jag min vän Tjutberg, vi satt på en bänk - och han berätta om en massa trådar. Han smekte min kind och bara att sitta på en bänk jag menar vad är de för liv man lever?



Min drömprins och hans drömprinsessa!                                 Ankan och Martiiiiin! ena riktiga ena!


  



Vilja- lis- varför kan jag inte få in i mitt huvud att ett bord har fyra ben inte tre, utan fyra.
De måste vara nått fel i huvud på mig. ERKÄNN!

Kommentarer
Postat av: vilja

hahaha faaan vad du e rolig! men man borde köpa ett paraply, ja det borde man!

jaa, så var det sagt, jag e ingen naturmänniska!

men världen är ju full av människor som går ut genom ens dörr, ibland måste man be dom att gå, andra gånger går dom av sig själva... SE HUR JAG DÖR!

det e bara det att först så föds man ju...

ja herre gud vilket liv det blev!

nä nu får jag ta o skärpa mig, ska snart åka till skeppet. hoppas ni hade det roligt i går kväll.pusss

2009-02-07 @ 10:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0