Stockholm, premiär på någon halv jobbigt teater :( Och sen....

Hejsan hoppsan karlsson! som lillebror brukar säga.

I kväll ska jag ta tåget tillbaks till Stockholm och jobba och sedan den 6, på tisdag har vi premiär på trekonugar spelet . Som jag nog egentligen inte vill vara med på, men thats life. Har man gett sig in i leken får man leken tåla. HAHAHA! 
Jul och nyårs helgen har varit mysig, Patrik var här i dalarna över jul och på nyårsafton var jag och Julle hos Rose och Johan. De blev en lyckad fest, massa mat och dricka... Och raketerna va fina förut dom som huliganerna nästan sköt på oss, de va jätte läskigt.. Nu är jag ännu räddare för smällare och raketer... Man ska hålla de på avstånd.   




Gott nyt år vänner och Bekanta!



Kommentarer
Postat av: saskia

GOTT NYTT AR BEJBI!! du kanske vill komma hit pa varm choklad ngn dag?

Puss

2009-01-06 @ 13:16:16
URL: http://blandgrynet.devote.se
Postat av: saskia

Nar du vill utom denna vecka hehe :)

nasta kanske? Jusste, jag ska stalla ut 3 bilder pa kulturhuset och pa fredag kl 17.30 (tror jag tiden var) ar det vernissage och du far jattegarna komma!!

Pusss

2009-01-12 @ 18:27:12
URL: http://blandgrynet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0