super duper!

Hejsan!
Barcelona var super duper.  Nu är jag hemma igen, efter Barcelona tur och dalaweekend. Och jag är mkt nöjd. De var trevligt att träffa Mor och Leif och Rose och alla.


Imorgon börjar skolan och jag vill verkligen inte dit igen. I all min iver inser jag faktiskt till och med. att om de fanns en chans att man bara kan sluta mitt i terminen och bara krypa ner under täcket, skule jag ta den. 
Och ligga där tills all snö försvinner och de är  grönt gräs och varmt och skönt. Och då kanske man kan få börja igen som om ingenting har hänt och så var de med de. Men de går nog inte, de värsta var att i Barc var de 20 grader för jämnan och här är de så kalt att, när jag ska gå och möta patrik måste jag klä på mig dubbeltröja och tjock-ful jackan och ändå frysa. Va FAN är de för land man bor i? Vi är super duper lurade. De hade väl varit svensksommar som höll en kvar, jävligt synd att den vara sisådär 2 veckor om året. De kallar jag ta vara på tiden. Sen är de bara att vänta. Nej nu är jag väl lite väl bitter. de finns något visst med vinder och snö också men är lite trött på de och vill egentligen vara i barc en vecka till...
Igår var de utgång med Madde och Denise, de va skojigt trotts att jag blev tråkig och åkte hem. men hade kul tills dess iallafall.
Nu måste jag gå och umgås. Puss och kram! <3


Kommentarer
Postat av: ankan

appropå att börja så steg jag upp i kylan i morse. men så fort jag anlänt skolan och såg hur öde det var insåg jag att det var studiedag idag! kändes snopet kan jag lova, upp i nödan!

2009-03-02 @ 15:57:20
Postat av: ankan

appropå att börja så steg jag upp i kylan i morse. men så fort jag anlänt skolan och såg hur öde det var insåg jag att det var studiedag idag! kändes snopet kan jag lova, upp i nödan!

2009-03-02 @ 15:57:53
Postat av: Hind

låter som en jävla plan, krypa under sängen och krypa upp när jag ska resa :D:D

2009-03-03 @ 18:29:37
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0