det är inte lätt när dagarna flyter ihop och man tror att idag var igår, vad ska jag göra?

Sitter i mitt rum och knarkar vinegum från haribo. Ringde min syster och fick höra om bebis problem och hennes fina röst! saknar. ringede vilja för att höra hur det gick, men det var inte idag det är imorgon, ATTANS!!!
Mina dagar flyter ihop, allt är liksom en sak och det börjar rulla på läskigt snabbt. vad ska jag göra?


Och allt tänkande gör mig hungrig !

Hängde med Julia idag fick risgrynsgröt och vi började titta på låtar till dj-kvällen... Hahaha vi ska vara dj den 5 dec på Waggon :) svenska låtar och coola låtar. Gurkan Thomas till er tjänst!

vinegum är gott och i morgon har jag sovmorgon. Heeeeyyy det gillar vi!

love take care.

see you

 min fina mamma, saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: ankan

Jag gillar att du ska dja uber mkt, hade varit underbart att se.. får bli i framtiden?

btw måste ni ju ha med the model av Kraftwek.. en klassiker som du känner igen :)

puss och lycka till

2009-11-06 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0