Det spöregnar i Stuttgart och jag passar på att internetta när barnet sover...

Det regnar här, och om det regnar då stannar man inne, är det inte så.
Jag sa alltid att varför går man ens ut när det regnar. I mitt jobb kan man bestämma om man vill gå ut eller inte. Det är bra, det är very good!
Så jag sitter inne i värmen och myser. Barnen kommer åka bort i eftermiddag så jag är ledig. Weii!
Ska åka till Julia och hämta min väska, hoppas hon bjuder på kaffe..

Höll på att skriva Kiss, men det låter så fult, kiss, liksom kissar... "jag kissar på dig" Hehehehe man blir mongo av att vara med barn dagarna i ända. "ända" hahahaha

take care tills vi ses igen! <3

Kommentarer
Postat av: persilja

hahahaaa, e du lite barn skadad? det var väl bra att du ej tog med den illgröna regnjackan då? men du tog väl me dig hippie blom stövlarna?

hahahahah typiskt mig att ha full koll på vad du packat! miss you, my lieble frend!

auf widersehen mein freunde. ich vermiss dich

du bist mein hertz <3

ich liebe dich das weiss du da?

2009-11-04 @ 21:12:06
Postat av: persilja

hahahaaa, e du lite barn skadad? det var väl bra att du ej tog med den illgröna regnjackan då? men du tog väl me dig hippie blom stövlarna?

hahahahah typiskt mig att ha full koll på vad du packat! miss you,

auf widersehen mein freunde. ich vermiss dich

du bist mein hertz <3

ich liebe dich das weiss du da?

2009-11-04 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0