Ich verstehe das nicht- jag fattar inte det.

Fick en Tyska bok av Susanne. Med en skiva i som man ska lyssna på... Så nu snurrar who bist du och Isy das richtig i mitt huvud dagarna i ända. Wie heisst das (men med det där dubbel s et som dom har, undra hur man skriver det på min dator, man kanske till och med inte kan göra det :(

Guten morgen, wie getz?

Aja. pluggar tyska så jag nästan somnar i boken. Men man måste ju vila sig så det är det jag gör nu...

Fick massa komentarer åh det var så kul. :D

Ciao bella
 gogglade stuttgart och fick upp denna bild. det är på fernsehturm (ett tv-sendnings torn som stuttgart är känt för. världens första tv-sendnings torn...


Kommentarer
Postat av: pillesnille

halunken halunken!

we will we will rock you, evry body rock you!hahaaha

kom du ihåg, tyska rapp?? var det första ja tänkte på när ja läste om who bist du und wie heisst das!

moahahahahahaaa.

du lär dig alla vackra fraser o ord, tyska är ditt mod, låt inget stå i din väg, ty vägen slingrar sig efter ditt ord.

pussss

2009-11-18 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0