Ledig Tisdag!

Kollar mig galen på True Blood, på natten måste jag sova med lampan på, för man vet inte om någon skulle titta in genom fönstret då är jag berädd och trampar inte på något när jag rusar upp från sängen det är ju bra. Nejdå så illa är det inte. men jag blir lite rädd ibland. Det här är nått helt annat än gamla goa desperaters housewifes... I like it!

Ska åka till Julias atelje och dricka vin och äta grekissallad. Hon ska måla och jag ska läsa bok och bara vara. Måste skynd mig blir någ annars sen...

Love to you all!

Kommentarer
Postat av: pillesnille

gaaaaaaaaaa!

vet precis vad du menar med att man inte vågar koll ut genom fönstret o hujeda mig, hoppa till o från sängen!hahahahaa alltid så! inge läskigt i desperata hemmafruar inte, eller? nice att bara vara, var det länge!

pussetusse

2009-11-17 @ 16:22:45
Postat av: julle bulle

jag är proppis i magen...fan!

men gött vare!

puss

2009-11-17 @ 23:42:22
Postat av: ankan

Jag måste vara den enda som inte sett den där serien alltså! trots att jag lovat både mig själv och tusen ting, desperate housewifes asså !, nerå men true blood-är dock inte så för skräck allmänt så.. jaja :)

2009-11-18 @ 01:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0