regn gör mig galen, men man får bita ihop.

Hallå!
Au-pair gruppen var ok, jag och Olga (ukrainska au-pairen ) som jag lärt känna bara gick. är det tråkigt ska man gå direkt. Säger Olga och det är ju helt rätt. Sen blev jag kissnödig så vi har varit på en bibliotek också... det var en erfarenhet, ähh...

Imorgon är jag ledig. Så skönt...
Ska träffa Olga igen, det blir kul.

Idag har det regnat hela jävla skit dagen, på väg till dagis skulle Arthur i vanlig ordning titta in olika saker, men då sa jag ifrån. Herre gud Arthur det spöregnar, JA visst är det förfärligt sa han då, höll på att dö av skratt... :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Julian

Fan jag vill också hittapå massa kula grejen träffa nya folk och bo i ny stad. men du får upptäcka lite åt mig också. jag är ju fast här i skiten ( gymnasiet) hiih. Ikväll blir det bio, jag vilja m&k (maria&Karin.) Maria här förövrig tflyttat in nu. ordentligt! hon bor mittemot viddeobutiken.du vet den vid pizzerian. Det är verkligen jäätte fint! TACK FÖR BREVET! det är kul att vara arton, enda grejen är att jag för tillfället är sjuk fast ändå inte sjuk. jag har mått kroniskt illa i 4 dagar typ. jätte jobbigt men det går lite i vågor. igår var jag på FÖR premiär för en film som hette EXTRACT. man fick för drink och två biobiljetter förutom att faktiskt få GRATIS film! det är grejer det ! LOVE fixade du vet han har koll på pr och såndär. Nu ska jag äta en smeka och sedan gå i två minuter och vara hos maria innan bioon. det blior kul jag ska hjälpa henne lite med att fxa till! Jag saknar dig massor det vet du? önskar att du var här. men du upptäcker ju världen åt mig, visst gör du? fan det kan jag leva med.

2009-11-10 @ 17:00:06
URL: http://http//:frokeneide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0