Stuttgart shit pommesfrites!

Hej och hå, nu bär det av. Jag som bara gått omkring och pratat och kännt mig vilsen. Ja bara gått, och väntat och egentligen inte haft någon koll alls. Ska imorgon sätta mig på ett Flyg och när jag går av det är jag I Berlin, men inte nog med det i Berlin ska jag vänta i två timmar för att sedan sätta mig på ett annat Flyg för att efter en timme vara i Stuttgart, Vad är det för liv man lever.
Helt plötsligt är jag i en annan stad och bor hos en ny, färsk familj...
Ahh det ska bli så roligt och jag har så många förväntningar...
 Hejdå sverige!



Love Miriam
PÅ ÅTERSENDE!

Kommentarer
Postat av: Heidi

LYCKA TILL. hör av dig underbara moj!

2009-10-12 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0