Stuttgart here I come!

Nu har jag mina vänner!
köpt en flyg biljett till Stuttgart den 13 oktober. Känns så himla kul. Äntligen är det klart.
Jag ska göra något iallafall i 9 månader framöver. Härligt!

Tänkte ha en liten myshejdåfest inom den närmaste tiden, har du tur blir du bjuden. :-) Emma drar ju till Turkiet så vi ska nog hitta på något tillsammans. 
Lyssnar på Billiethevisionandthedancers, det är nostalgi och jag saknar gamla tider.
Kan nog bero på att så mycket nytt helt börjar dyka upp. Det är klart att det är super kul, men fy vad skrämande det också är.
Men va fan, jag ska ju tydligen klara av sånt här. Och alla innan mig har ju klarat det, så det ska väl jag också då göra.
Det är ju inte så konstigt att jag lyssnar på gamal trygg musik då, man får ju kompromisa. :) 

Så Stuttgart och mitt nya spännande men skrämande liv, here I come! 
Whats You! 

så se upp tills vi ses igen! <3


Ibland känner jag mig som en vilsen guldfisk, tur att dom är glittriga och glamiga så man kan vara lite glad iaf. :P


Kommentarer
Postat av: NinaBallerina

Lycka till gumman, du är bäst!

2009-09-08 @ 23:13:35
Postat av: Hind

kooooommmmeeeer sakna dig mirre :(

2009-09-09 @ 22:56:37
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: ankan

Det är helt lungt att lyssna på trygg musik :D

2009-09-09 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0