hallojsipojsi!

Värmen över stuttgart håller i sig tror ja. eller är jag naiv och bara hoppandes!
Jag älskar att det är så varmt. igår hade vi 27 grader när jag var på frulingsfest med barnen och när vi åkte hem 23,5 kl halv åtta på kvällen. det är ju underbart.

Om 6 dagar åker jag till Hamburg för att busa och ha skit roligt med Vilja! :D 
Jag längtar så jag dööööör det ska bli SUPER kul!

Frulingsfest är:
Ligger utanför stutti men tar sisådär 5 min med S-bahn. Det är ett stort Tivoli där man också kan köpa, marknadssaker, du vet fula blusar och osexiga byxor som ingen vill ha. 
Man kan också köpa TON med godis, popcorn och mat. 
Karusellerna är många men inte så många som är rolig egentligen...
Sen har dom ju ÖL-tälten. HAHAH där drickes det öl, i massor och till slut dansar folk på borden, det sjungs galna sånger och ja, inte vet ja det är det jag hört.... 
kankse tar mig en tur idag och kollar in danserna och sångerna.


Min ledig dag :) njuter!

Mirri 

Kommentarer
Postat av: unn

oj vad du har kul..... Här kommer våren sakta men säkert. I dag har vi krattat löv. Ålskar det.

Må så gött. mamma

2010-04-27 @ 19:01:08
Postat av: JuliAN

åh najs med värme här är också fint! fick ditt vykort idag, va glad jag blir av vykort.

hälsa värmen, du är bäst!

2010-04-29 @ 14:39:39
Postat av: Lisa

Läs om träning, hälsa, kost och skönhet på min blogg! Titta in och se om du blir inspirerad. Ha det bra! Kram

2010-04-29 @ 15:14:10
URL: http://halsologgen.blogg.se/
Postat av: ninaballerina

Hej min frökensöt! hoppas england blir mys o pussa vilja från mig!

2010-05-02 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0