efter att spilt ut en flaska vatten nästan på en tant och sedan nästan träffat en gubbe med flaskan. måste jag med ge att en vidare bra dag var det inte idag!

Mina vänner..... Oj ojoj!!!!
Pinsamast av pinsamt, skulle bjuda/hälla upp vatten i ett glas till en tant. Men flaskan faller ner på bordet. Ut på bordet ner för bordet och träffar nästan en gubbe..... HÖLL på att dö av pinsamhet. Men tanten fick inget på sig utan bordet och golvet fick sig en dusch (tur för mig) och gubben sa bara. - Här får man ja akta sig så man inte får flaskor i skallen.... Tanten sa att jag blev inte ett dugg blöt. Och nog vaknade jag efter det.....


Köpte cocktails korvar på delikates disken på affären. Så nu blir det en riktig julafton, med (nästan) prinskorvar och allt. Kött färs och lax har jag också köpt så köttbullar kanske jag också gör.... :-D Man måste ju slå till på självaste julafton. <3


Köpte också chips.... egentligen finns det inte sour cream and onion här i Tyskland. Så jag tog för givet att inte häller hitta några utan istället välja några från paprika mixar hit och didt eller lätt saltade till medium saltat till peppar med salt. och medan jag står där..... HITTAR jag sour cream and onion. och blir så förvånad att jag knappt tror mina ögon. så det finns hopp... :D
så med nästan- prins korvar och chips är jag redo för en anorlunda jul..

stål kvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0