lagar pasta med broccoli och stekt lök, är jätte hungrig, men man kan ju inte skynda på pasta kokandet......

jobbat jätte länge idag och är egentligen inte sååå trött..... men nu när jag detta skriver inser ja jag att jag inte är någon slags super kvinna som aldrig är trött, eller aldrig utan efter 11,5 timme inte är trött för att hon har vant sig med detta sjuka arbetspass som hon blir till delad.... Så okej, jag tar tillbaks jag är lite trött och seg i kroppen, hälls vill jag bara äta, duscha och sova min skönhetssömn på 8 timmar.... Men brukar det funka? Nej för jag kommer på saker jag vill hinna med, eller borde göra och hur jag än gör så blir klockan elva endå och då blir det bara 7 timmar. men lite super kvinna är jag ändå för så himla sömning är jag ju faktiskt inte......

Måste kolla till min heliga pasta och se om hon lyssnat, hon kanske redan är klar. och det vore ju allt ör sorgligt om hon blir överkokt..... hEjDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0