När man är ute och ränner som jag gör, då tar man sig inte tid

För viktiga saker som att blogga.....
Jobbar och sliter. Ledig en dag i veckan. Den dagen, vill man ju göra roliga saker. Det gör jag då och då man egentligen borde vila lite åker jag på dags utflyckter och har mig. Men man är ju än ung och kanske lite dum. Så jag säger till mig själv det ska du klara av.... Och det är ju så bra för det gör jag ju också.....
Jul är på snabbspolning och det är bara två och en halv vecka kvar. Måste köpa julklappar.... oh yeah... inge lust alltid så svårt. Men men, måste man så måste man....


Ska äta en apelsin till och dricka lite tee och sen ska jag nog gossa in mig i kudden och slumra till klockan ringer klockan 7.00 imorgon bitte.....


HEjdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0