Det är bara att kämpa på!

Om jag gör saker hela tiden. Typ diskar, tvättar kläder, viker kläder. Sopar. Lagar mat hämtar post hämtar barnet på dagis matar barnet leker med barnet läser bok för barnet. JA you named it. Så glömmer man bort tiden och dagen bara förvinner iväg. Det kallar jag att döda timmar. Så det är bara att börja. Och nu när jag sitter här och skriver så iner jag att jag nästan är lite anfådd för att jag samtidigt som jag hand tvättar viker kläder och kokar potatis. Så måste pringa upp- ner - upp ner-..... Drack kaffe först nu. Och insåg att det var min först denna torsdag. Det betyder att jag glömt bort att jag faktiskt är kaffeberoende och inte behövde det. BRA GJORT HA! :)

so long mina vänner

Mirre


Kommentarer
Postat av: villepille

det ar sa sant moj, jag har faktiskt oxa glomt bort kaffet, o jag er ju beroende, hur ska detta sluta?

2010-02-20 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0