En ovanlig Tisdag!

HAllo again....

Tog mig tillslut in till stan. Träffade Maja, en ny kompis som jag hittat, eller hon hittade väl mig snarare. Vi fikade, pratatde på om erfarenheter från stuttis livet vilket vi hade ganska samma. Det var trevligt
Sen for jag till julia med sallad bröd och ost i handbagaget. Vi åt, lyssnade på musik.
Vi ska göra en ny mix och ge den till en klubb och se om dom vill ha oss. Ska bli spännande. Håller tummarna. (du måste också)
Sen for jag hem till huset badade barnen åt macka och borstde barnens tänder. Nu sover barnen i barnens sängar och jag facebook spanar och kollar in florida bilder.

Har gått och fått någon dryg förkylning vilket menas: sova med öppen mun, vacknar av att jag äR DÖÖÖDS torr i munnen och måste dricka två glas efter varandra, min näsa rinner och min hals gör ont. Men jag knarkar kamomill te och halstableter. Det går så där om jag ska vara ärlig. Plus att man blir så förbannat kissnödig!

Vilja har flyttat till England denna ovanliga Tisdag hon bor nu på ett campil OMG hur går det för henne. Vet någon?

So long mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: villepille

ah sota!

vem e maja, hur hittade hon dig?

ta citronskivor uder fotterna nar du sover,da forsvinner snoret!!!

ahahhaaa vet ved du menar, har ej drukit sa mkt te sa ar odar, maste kissa hela tiden!

kisss

2010-02-20 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0