Redan söndag kväll jag vill ha mer helg.

Min Helg har varit super. Träffa Kristof i fredags vi tog en öl och så, sen träffade jag han igen på lördagen. Då hade jag med mig Arthur vi åkte karusell köpe korv. Shoppade lite kläder och fikade. Det var mysigt sen åkte A hem och vi drog till Sch-gemund. Till Daniel Han hade spelning på ett student party vilket var riktigt cool och musiken han spela var super. Vi dansade drack öl och tittade på studenterna. En rolig kväll och idag har vi gjort hemlagad pizza. Kollat på film och myst. Det var super. :) En mysig helg. Men nu är den slut och måndag känslan är redan här och den är inte rolig!

So long! Miri

Kommentarer
Postat av: Julian

åh låter ju jätte kul!

sitter och väntar på en spotify invitation ,yes jag slipper kapa din i fortsättningen!

måste plugga tyska... jävla språk alltså..

2010-02-15 @ 17:38:04
URL: http://http//:frokeneide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0