Vilja Paulina Tjärnstig!

Börjat med ny deutshkurs idag min fröken är galen och ett gramatik freek, vet ärligt talat inte hur detta ska sluta. det hon säger går in i örat rör om i huvudet och sen åker det ut i det andra...
Men massa från min gamla tyska kurs är där så det är kul. :)

Har träffat en bebis som var en månad idag han var sååå söt. Han log mot mig men sen spydde han. vet inte riktigt hur jag ska tolka det!??

Det roliga:
Vilja är sen med kvällsmaten. men hon vet inte om det än.... Husmor kommer fram ok säger. Vilja you are late with the eveningfood you have five minutes to go. Hurry up. Vilja inser att OPS det var inte kvart över sex utan kvart i. Jobbigt läge allt blit pinsamt och fel. Men med ett inte perfekt kvällsmats bord sätter hon sig till rätta. Bredvid en sovande bebis. (fråga mig inte varför) Sconsen är så hårda så hon får verkligen ta i när hon ska skära. Hon tar i så hårt att sconsen flyger iväg och smulor landar på den sovande bebisen så bebisen vaknar...
Du ligger lite illa till nu säger mamman med ironiskt tilltal till vilja. Vilja vill sjunka ner under bordet. Men vet inte hur man gör så hon bara ler och fnissar till och säger ett litet beskedet SOrry!

HAHAHAHAHAHAHAHAH, stackars VILJA!

God natt,
Mirri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0