Bakfull ska man vara på en sketen söndag inte på en fredag när det är barnkalas!

HERRE GUDARS vilken dag!
Igår var jag på byebye party hos Stefan. Han åker hem imorgon :( tillbaka till San Francico. sjukt trist!
Festen var rolig, massa dans och massa shots Senare inser jag SHIT jag börjar klockan åtta. Sover hos Julia så var tvungen att åka där ifrån halv åtta. Gick alltså upp klockan SJU! Vi gick och la oss vid 4.20 ungefär. Så det var en snabbskönhetssömn.... Eller snarare ingen vidare skönhet alls.

VAR så HIMLA trött när jag vakna att jag bara ville skricka och Somna om. Men det gjorde jag inte.
Till råga på tröttheten var jag bakfull mådde illa och hade huvudvärk.

Du vet när man mår så illa att man avstår från kaffet. HATAR den känslan. Man vet att kaffe bådar gott för en men man kommer samtidigt antagligen också spy så man avstår. Ju mer dagen skred desto bättre gick det med både trötthet och bakfylla. Nu mår jag prima och jag skulle kunna vara uppe ett tag. Är ändå sjukt stolt över mig själv har fixat massa

A fyllde nämligen 3 år idag så vi tog med tårta till kindergarden som vi båda gjorde igår. jag bar in stolar och tog ut utemöblerna från garaget. Städade, plockade undan fixade med drinkar och kaffe mat och tårtor och sen varit aupair flicka (menas, oj ett barn gråter, kuta dit. ALLES KLAR?-ja du vet) Så jag är egentligen klar med mitt jobb nu och klockan är 12 på natten.... :/ Borde sova! HAR sovmorgon imorgon :D JIPPPIIII älskar känslan....

God natt mina vänner

<3 kärlek Mirri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0