så var det måndag igen!

Helgen har varit häktisk.
Jag jobbade lördag, på kvällen gick jag ut med maja. Vi var på kellerklubb och Så klart Schocken. Av någon konstig anledning går man alltid dit. Varje gånga går jag dit. jag tycker inte äns att det är kul. Nu får man inte äns gratis öl så ja menar. F**k!!!
kom hem tidigt på morgon så hela söndagen var trött dag för att en viss lite pojke väkte mig klockan elva.....
SKa va leka?
Nja, helst inte!
Bitte bitte!
Hm,,,,,
Miriam du must aufwachen!
Hm....
Så sen är man ju vaken....

Gick till julia och försökte fixa välja låtar till mixarna vi ska göra.. Men jag somnade i sängen. Sen drack vi rödvin och skrattade åt tröjor m.m

Tröttis idag men inte ska man klaga det var en rolig helg. Synd att det är så långt till nästa.. fast jag har ju ledigt imorgon!


Mamma kommer till mig i MAJ- JIPPI!!!!


Ha en bra Dag!

Mirri


Kommentarer
Postat av: unn

helt otroligt jag ska åka till Stuttgart i Maj....

gleder mig mycket....

jag kan säkert bo hos Rotis mamma lite resan är ju 10 dagar. vi får prata om detta sen.... Da ska jag fylla på med allt vad kultur gäller puss

2010-03-16 @ 17:33:51
Postat av: villepille

ah vad skoj unn!!! avis pa dig!!! ha de superduper skooooj!



<3

2010-03-17 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0