lite trötter

Alltså, SKIT....
Jag hänger inte med längre allt bara försvinner bort och nu är det redan sköna maj välkommen hit till oss igen... Nästa vecka mina vänner spelar jag och Julia på Waggons på lördagen. Det ska bli såååå kul. :-D LÄNGTAR
Denna helg är jobbar helg :-( Jobba jobba, som om det inte var nog! Jag blir lite hispig över att jag jobbar hela tiden. 
Men jag vågar inte säga nått... För jag är en liten kattunge och du ska tycka synd om mig. HAHAHAHAHAH nejdå. jag vill liksom inte hålla på och skapa trubbel och att dom ska tycka jag är dryg. Fast grejen är ju att jag redan tycker att dom är dryga. Så vet inte. :/ Det är svårt nu för tiden.
plus att det regnar lite, men jag är inte bitter


Och man får faktiskt skylla sig lite säljv att man är lite bakfull om man dricker 1,5 liter öl. Det förstår väl varenda människa.


 
Jag är nog lite den där röda typen nu för tiden....  

Kommentarer
Postat av: JUlian

åh i love updates. Stackars dig som bor i ett skitvarmt land och är dj var och varannan dag ;)

Jag ska till tyskland på onsdag ska bli skönt att vara i samma land som du. men nu känner jag att du har varit borta på tok för länge. Kommer du på min student? Det skulle vara fantastiskt! <3

2010-05-07 @ 16:22:30
Postat av: Hind

meeen gumman <3 hur långt är kvar igentligen

2010-05-14 @ 15:38:32
URL: http://moipetit.blogg.se/
Postat av: Saskia

KRÄV att du ska få vara ledig på helgen!!!

2010-08-04 @ 01:27:52
URL: http://konstruerat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0