Advent advent advent, idag är det advent!

Men det känns ju inte som det. Sitter och säger det för mig själv. Men det funkar inte. Attjag behöver min mammas lussekatter och vedvärmda glögg för att känna advent/julstämning kan väll inte vara sant.
Jag tänder här med ett ljus och det känns redan mycket bättre...... (försöker jag intala mig)
Skulle jobbat, men behöves inte, med inga folk står man där som en borttappad vante och det är lika bra att du stannar hemma. Så sa min chef absolut inte men nog hade det varit roligt..... hahahaha


Fin advent mina söta!

Ska på middag hos en kompis.... Men inte förens om 2 timmar. Är det okej att äta en macka innan nu då.
jag gör nog det...
Macka med tända ljus är ju inte helt fel... Så får det bli




för att göra detta inlägg lite coolare lägger jag upp en mycket cool bild på 2 mycket coola personer......

Kommentarer
Postat av: persilja

lilla vante!

har bakat lussebullar, och tänker på dig!! oroa dig inte, adventens stämning kommer till dig!!!

coola personer, guud ja!!!

2010-11-29 @ 12:53:06
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0