Arbets-prova-på-dag.....

Jag ska på probearbeit....och jag är lite nervös och det känns jätte läskigt. Men också kul. irrar omkring i lägenheten och försöker komma på vad man ska göra, hitta svarta skor som jag egentligen faktiskt hittat... Allt är ju NEMAS PROBLEMAS..... Klockan 2 ska jag vara där... Det blir nog bra!

Var i går på intervju, och det gick väl sådär, vet inte riktigt. Ja sa inte så mycket för jag trodde han skulle fråga. Men så frågade han inte men som tur var hade jag med mig mitt lebenslauf och då läste han igenom det.....


Min rosa fina plånbok är borta :(


HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: persilja

åh mojskoj!!! gud va toppen bra att du fick jobbet. hoppas att det går bara och GO GO GO GIRL!!!!

du är bäst

( nostalgi, lyssnar på lisa ekdahl)

2010-11-05 @ 15:54:06
URL: http://drippdropp.blogg.se/
Postat av: ankan

jag blir så glad av dina updateringar

2010-11-09 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0