Tillbaka igen

Denna lilla snopna känslan när man kommer tillbaka från semster. Eller hade ju redan semester förut också men iallafall..... Då man inser att det bara att köra igång igen och gnata på för det är ju verkligen det jag gör. Springer runt dit och krånglar och har mig där för att sedan behöva gå tillbaka igen för att dom inte har tid eller stänger.....

Ett exempel....
Kommer till banken igår och säger hej ja nu är jag tillbaka har mitt pass (detta skulle gå jätte fort för hon hade nästan alla mina uppgifter redan hon behövde bara numret och sen var allt klart och färdigt. INTE DÅ! Hon hade fått en broskande kund som en kollega måste ta hand om så kollegan och kunde hade fått henne rum och på grund av det så kunde inte hon skriva i dem dära 10 siffrorna som det handlar om och egentligen inte är en stor grej alls.

-Skulle du kunna komma tillbaka någon gång nästa vecka?
(Tur som fan för henne att jag inte har nått för mig och bara chillar hela dagarna.
-Ok sa ja och log mitt finaste leende....
klockan 15 imorgon då.!
-ok!


Juste när jag och vilja skulle festa till det i fredags innan ja åkte tillbaka till Tyskland
Festa till menas dricka öl, så vi gick till Systemet köpte 9 öl. man ska väl passa på när man är på systemet...
Ställer oss i kassan och båda två är berädda att ta fram id-kortet. Men mannen i kassan frågar inte....
Vi båda blir så snopna att vi nästan glömmer ölen på rullbandet och skrattar när vi kommer ut.
Konstigt, jag som till och med måste visa lägg när jag ska köpa cigg på hemköp.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0