helt ärligt, pallar jag inte mer...- jo det gör du visst!

Jag är för lat, jag vill att allt ska komma till mig. Jag vill inte hålla på att söka, leta, ringa runt och krångla.... JAG vill helt enkelt inte....Så sitter han och skicker i mitt öra och jag lyssnar gärna på medan hon andra. Säger ge inte upp fan det är väl inte så svårt att ta tag i, ja menar kan alla andra kan ju du också. Och samtidgt är hela grejen bara så himla idiotisk och att jag ens slösar min (dyrbara) energi på det, är ju helt idiotiskt. Ja jag kommer helt enkelt från ett lat och slött släkte.... FAN också!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! =)

2010-09-15 @ 00:10:53
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Puma Media

Vad är det som krånglar med dig? :S



-----

Lägg upp din blogg på Puma Media, helt gratis och få fler besökare!

2010-09-15 @ 00:31:20
URL: http://pumamedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0