Sverigebiljetterhysteri, visum rädsla och sova väldans länge pga ledighet

Sverige biljetten är med mycket om och MEN bokad, det känns skönt, dock en dödande tid pá morgen, och med detta passar det ocksá. Att klämma in att jag gärna sover länge. Jobbar dagar när jag máste gá upp klockan sex är jag  redan lite smá sur kvällen innan och stressar ihjäl mig sá att jag inte kan somna.
Bara för att jag tänker "om du inte somnar nu kan du bara sova 7 timmar, om du inte somnar NU kan du bara sova 6 och en halv" och sá háller det pá... helt sjukt... Och sen somnar jag ju endá. :P
Som sagt, ett tidigt elakt flyg ska ta mig till svealand och det är värt det.... uppe före tuppen och före partymänniskorna kommit hem tidigt, are we talking......

Kollar, söker visa pá internet och vimmlar mig bort i alla möjligheter, man máste tex ha tvá passport-kort med sig, man máste vara ganska rik hela tiden, med sisádär 10000 kr jämt pá kontot.... Och i indonesien thailand och wietnamn, fár man bara hänga i en mánda, hur kan alla vara sá länge i Thailand hela tiden undrar jag, (dum, som jag antagligen är) kan en smart människa snälla berätta det för mig? I dont get it (really sad smile)

Men annars sov jag väldans länge, efter som det är lite min grej pá lediga dagar, och drack mitt kaffe som alla andra morgnar. Ska nu införskaffa mig asiatiskmat, med snabbnudlar inräknat... Sen ska jag sätta mig i en park och njuta och lukta pá sista sommardagarna, eller kommer detta fortsätta, detta fina varma? Jag hoppas men nágon optemist är jag ju egentligen inte....


med kramar frán en tjej som inte duschar föra tre pá sin lediga dag, borde inte besökas alltsá :D

Kommentarer
Postat av: Julian

LÄÄNGTAR EFTER DIG SÖTIS. FÖRLÅT FÖR JAG VAR SUR PÅ SKYPE IGÅR. MEN NU ÄR JAG GLAD! LOVE U!

2011-08-26 @ 06:10:57
URL: http://zachariasjulian.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0