Ihop klämd mellan tjocka tanter sá man inte ens kan läsa tidningen....

Lus läste om det hämska om Utöya pá bussen idag, men tanten brevid mig ville inte ge plats sá jag kunde nästan inte bli klokare pá det. Blev sá irriterad att jag bara ville knuffa till na sá hon ramla ner i gángen, men sádan fár man ju inte göra. Lyckade sá klart sätte mig i mitten pá bussen pá precis det sätet. Det om man rákar sätter sig där alltid fár en sätkompis. Sá när tanten gátt kom lika snabbt en ny, men dá hade jag redan hunnit vika ihop tidningen sá att jag kunde läsa det jag ville läsa, gudars skymning vilken sjuk människa.......
sätt där ihop klämd mellan kvinnan och fick gáshud. Läste pá vägen hem frán bussen till mig. Sá att en man fick nästan slänga sig át sidan. Jag aktade mig! Skrek han bakom mig och skrattade, tack sa ja och log tillbaks. Hahaha GALEN KVINNA GÀR NÄSTAN IN I MAN MEDAN HON GÀENDE LÄSER TIDNINGEN, kunde bli livsfarligt. Slutade att gá läsande efter detta i rädsla i att köra, "gá in i stolpen sá hárt, sá att man ramlar baklänges", det är ju det värsta....

god natt ni fina.

Kommentarer
Postat av: vilja

klassiska gå in i stolpen,ajajajjj.

ur vägen era marodörer, här ska läsas tidning, vik härdan, moj är på väääg!!!

<3

2011-07-28 @ 11:47:25
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0