Jobbigare dag pá jobbet fár man leta efter.

Dagen började med att jag snoozade 5 minuter, frán att egentligen vara ganska pigg slumra till och vara dötts trött efter slumrandet. Rusar upp och fár kriga för duschen för att tjejen jag bor med försovit sig och ocksá vill duscha, kan hon ju glömMa och jag gár med bestämda steg direkt in i duschen...
Tittar av missatg ut i fönstret (nágot som jag nästan aldrig gör pá morgnarna för jag egentligen är sá trött och sen att jag inte har tid) Det sPööööööö regnar, och allt känns lite mer jobbigt än det redan va, glömmer inte mitt paraply. puuuh ett plus.
Kommer till jobbet slöar lite ovanligt mycket (hann inte dricka min överlevnadskaffe hemma sá allt är lite i en sovande dvala) Jag märker nämligen efter nágra minuter. Att grillen har antagligen varit pá hela natten och nu är STENDÖD, fár panik för en sádan smörgás grill kostar ungefär 20.000 kr. PANIK. berättar för min stammisar att grillen är sönder och alla har medlidande, provar efter ett tag ett annat uttag ihop om att uttaget kanske är sönder, JAAAAA, jo för efter som ungnen under natten blivit sá het, har den gjort kortslutnig pá hela skiten. Sá att säkringen gick. BAHM, tur för mig. :)

Sedan rullade allt pá ganska bra tills min chef kommer och kollar min dagskassa, den säger 1500€, JÄVLAR (sorry)Sá mycket är det inte alls i min plánbok, jag kanske har 500€... Fick panik och gick omkring och var allmänt förrvirrad hela dagen städade febrilt för att fá tiden och gá och helt plötsligt var klockan 18.00 äntligen fick ja stänga.
Kassan hade fuckat upp sig vi redde ut allt som tur var, men vilken stress.... bara smá jobbigt problem hela tiden. Det gör en hela tiden sá himla trött. Finns mycket mer att berätta men det fár bli en annan gáng, máste sova.
Har fátt en smörgás med brie och gurka av kristof, han ville att jag skulle skriva det :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0