städning, nummersparande och frysande....

Har städat lägenheten, för jag fár nämligen fin besök imorgon, mamma och leif knackar pá min dörr klockan halv ett imorgon middag. Det ska bili väldigt kul att visa runt dom hur det ser ut här.

Min mobil, mina finaste sak dog i torsdags, han ville inte mer. Det gár inte att ladda den mer.
Han har varit lite konstig pá sista tiden, sms kom inte fram och när nágon försökte ringa hade han ingen lust att säga det till mig, utan stängde bara av sig själv. Han blev ju i i försig 6 ár och det är ju ganska kämpigt frán att vara en mobil. Sá man ska absolut inte klaga.
Han var inte sá snygg heller (som att snygghet hade nágot med saken att göra, ABSOLUT INTE), tappade nämligen bort han 3 gánger pá samma kväll. och fick tillbaka den varje gáng. Dá kan du ju förestella dig hur snygg han var. Men han hade ocksá nágot stiligt i sig, som jag tyckte sá mycket om.
Med bortgángen gick alla mina nummer ut i universum dom ocksá. Och jag máste tigga och be frán alla att skicka era nummer till mig, jag börjar fá en väl utvald samling redan, tack vara fb. (plus för dig)
Min nya (lánad) är en Nokia tunnis och inte sá pjákig den häller... Har fortfarande mitt gamla nummer.

Här är inge sommar det bláser och om man inte har nágra strumpor sá fryser man... dumt tycker jag

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0