Farlia tomater och nattmörker....

bilarna rusar utanför fönstret, natten är redan här, jag spanar pa facebook och kan inte lata bli att söka pa människor som jag egentligen inte känner, men enda vill ha koll pa. Det är inte helt normalt jag vet.... men det är nog ett daligt betende som jag har, kan inte ändra mig pa den fronten....

kollade pa nyheterna om detta farliga virus som härjar i Tykland. Dom visade hur sjuka människor kan bli, jag kunde inte äta upp mina tomater pa talriken, men efter en stund av tittande, märkte jag inte att jag at upp min tomat, sa om jag inte är vid liv imorgon vet ni vad som hände...... usch ve och fasa.
Men men.... jag tänker, att ska man va rädd för allt här i världen. Kan man ju inte mer ga ut i rädslan att man ska ramla ner för trappen och bryta sin nacke och dö, sa jag at upp min tomat i ren protest........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0