Idag ska jag vara duktig. städas ska det. och sen ska jag ät pizza...

uppe med tuppen för att jag är lite rädd att jag ska sova bort min dyrbara tid. min aupair mamma sa alltid att hur kan du sova sá länge jag hade kunnat läsa ut en hel bok medan du bara sov... Sá jag möttes pá mitten och gick upp halv 10. Man ska ju heller inte överdriva. Máste städa rummet. det ä verkligen dags. Sen ska jag möta upp kristof och äta pizza, pá honoms univeritet finns nämligen pizza för 2 €... máste kollas in.
ciao

Kommentarer
Postat av: Julian

Åh, älskar när du uppdaterar din blogg. jag vill också äta pizza med dig. herregud vi bor föör långt bort ifrån varann. men det blir ändring på någong gång det känner jag på mig. mitt äventyr börjar snart. 2 dagar kvar på jobbet... my oh my.

2011-06-21 @ 20:46:46
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0