Thailändska Öar och Bebis tigrar

En liten bebis tiger morrar bakom min rygg när jag vänder mig om är det en liten flicka som háller pá att lära sig prata...
Sitter pá resturangen och dricker mitt morgon kaffe. Ovanligt tidigt idag, be beger oss nämligen av, till västra delen v thailand, till en annan ö. Kho Phan Ngan. Nästan samma namn som den vi redan är pá. Sá du ska veta att miriam är Förvirrad. Jag säger bara en anna ö och när nágon frágar vad den heter skynndar jag att prata om nátt annat... Thailandska namn är inte riktigt min grej...
Min baby bror fick áka ambulans och sen tvungen att operera sig. Gudars skapare har jag varit orolig. Nu har han bandage, och hopningsvis mánaga autografer.
Resan börjar närma sitt slut och det börjar bli dags att jag tar vara pá mitt liv. Jag tror jag gömmer mig uppe i en palm och klätrar aldrig ner igen. Vad ska en liten flicka som jag göra med sitt liv?
Flygvärdinga och flyga runt världen med klackskor och peka ut vart nödgángarna är?
Accesoar designer och designa skor väskor och häftiga smycken? Dá máste amn göra en läskig mapp med saker man har designat, gills prydnadskuddar och fjärilstatueringar som man kan tvätta bort???? :/
Spráklärare/Guide/översättare??? GRATATIK! kommer slite av mitt hár och drömma om substantiv tills jag blir depressiv
Eller kanske Skomakare??? Designa snygga skor som ingen annan har... men massa jobb!!!

máste dra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0