Har gått och blivit personal chef. men har dock en nerv i kläm klagar en del över detta...

Så först det roliga nzheterna. Kommer nu i tre veckor att känna på hur det är och sedan tittar vi om det är något för mig. Jag ser fram emot det men är samtidigt lite skakig och ovetande hur detta kommer bli. Håller dig uppdaterad...
Annnars jobbar jag mäst och kutar omkring hit och dit... 
pga jobbandes gång, har jag typ klämt en nerv i nacken, försöker bota med tigerbalsam och det är på bättringsvägen, helt klart... 
 
Jag har börjat gossa in mig i min fina lägenhet något frukatansvärt bra nu vid det här laget... saker fattas naturligt vis men det känns underbart att jag äntligen har en så fin lägenhet...
Idag städade jag och nu är allt fint och rent. Kan det bli bättre???
Köpte ett stryckjärn dagen till ära ett grönvit med kalkborttagningsmedel inbyggt... va bra tänkte ja och slog på stort, och nu är jag 20 € fattigare...
 
Annars åker jag till Kroatsien på tisdag i en vecka där ska det solbadas och lyssnas på en massa musik med massa härliga människor från Wiesbaden... LÄNGTAR så jag spricker!!!!!
 
 
Puss och god natt <3

Kommentarer
Postat av: Plina

Åh grattis Mille! Så stolt. Haha det är bra med strykjärn. Ha det underbart i Kroatien. Puss

2012-09-01 @ 02:45:32
URL: http://deardownunderdreams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0