Jag jobbar för det mästa

Hej mina vänner, hade ett sådant bra flyt, med skrivandet. Men efter att jag börjat jobba är jag bara så trött att jag hälst vill sova.
Men jag trivs, och det är kul.
Trevliga människor och så, vad mer kan man begära???
 
Dricker vin på min ballkong, och njuter av att titta på alla festklädda människor... Vin räcker för mig! 
Dom skrattar och klickar fram på sina höga klacker, men jag sitter bättre här där jag kan sitta och titta... Och inte behöver gå ut och pormenara :)
Min fina Mamma, min sista dag i Sverige! Prosecco dagen till ära ;P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fridha

fina ni är!!! Hur går det på jobbet? Förstår att du blir trött.. Men man vänjer juh sig som tur är;) vet juh du! Hur var stuggi? :D

Svar: Tack Darling, Stuggi var fin fint. för kort dock..Gud ja tur man vänjer sig :)
hur mas det själv kära???
Fröken Eide

2012-08-05 @ 19:07:18
URL: http://baaah-f.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0