miss flitig

Jag har kommit in i sovar peridoden igen... Den gör mig inget bra. Får mäst dåligt samvete och är trött för att jag sover helt enkelt för mycket... Så imorse stälde jag klockan. hasade mig upp till mitt nza kök. slog ton i dörrkarmen för att det var så mörkt och kokade kaffe... Ska börja söka jobb... Och det ger mig panik. Det måste vara något av det otrevligaste man kan göra.. Hej jag söker jobb (ka du ta hand om mig jag är helt vise) Men men, har klarat det förr och ska göra det igen. det är bara första puschen som behövs och som också är så krävande....
var och jobbade igår, fröken flitig, precis. När jag kom hem var jag tvunen att lägga mig ner och shippa efter andan... Tur att ingen var hemma eller någon såg mig. Måste trott jag sprungit maraton...
Måste skärpa mig och jobba mer....
Tjoho, sa en ko

Kommentarer
Postat av: Fridha

Sötiiis Miriam!! Kul att du kikat in på min blogg. Ja galen vecka, är fortfarande helt slut. Kmr liksom inte ikapp med sömnen... Jaja tänkte bara säga att du kmr fixa det där jäkla jobbsökande galant! Hejjar på dig, vet att det inte alls är lätt men det kmr bli bra :D Imorgon ska jag på bröllop, det blir nog bra.. telling u the story afterwards!! Miss u, ses snart. pusss <3

2012-07-18 @ 20:51:49
URL: http://baaah-f.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0