Ny stad, ny lägenhet, luktandes pá konst och Öl, en massa???...

Jag har flyttat till Frankfurt am Main.
I en underbar liten 3 mitt i smeten i sachsenhausen.
Full fart pá gatorna och caféer och fin fint över allt. Kan inte bli bättre...
Ska visa er snart. sitter i skrivandet stund i Kristofs kontors stol och snor internet när alla har gátt hem frán jobbet och sedan länge tagit ut helgen och äter middag med sina fruar....
Skönt med internetfri zon. Fast dock ocksá ovanligt ute... Fröjadas av att logga in mig och pá vad som helst sá fort jag bara kan, som en berodene narkoman. Konstigt hur man beter sig. Och vad man átar sig bara för att sitte framför en skärm. Fiskarna är redan länge döda pá fiskspelet pá Facebook. Stackarna...
Imorgon blir det stuttgart Julia is done!
Julia har diplomutställning och är klar med studium. Den duktiga flickan ska bli spännande att se, det kommer bli mäktigt...
och áterbesök hos Ana. She is BACK.
Jagar kaffekokar delar pá e bay som försvann i flytten.
plus att jag köpte en damsugar utan sladd igár och är lycklig som en tupp. vad har det blivit av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0