Intensiv helg med Walle och Roti och plötsligt är det midsommar

Walle helgen hos Roti var fantastisk. Vi lekte gick upp tidiare än tidigt, hälsa på bonden och åt god mat.
idag har vi pysslat målat och shoppat. Full fart.
Snart kommer Kristof och då är det midsommar, som jag har längtat och plötsligt är det dags... Har så mycket att ordna att vi nästan inte får till någonting. Vi måste ta oss samman!

vet du va, jag har stickat mina första riktiga fina strumpor,med fin häl och har till och med broderat på spätts blommor, dom är fantastiska om man får skryta....



-Allt är huller om buller, men ändå väldigt kreativt och fint, om du förstår vad jag menar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0