Tee drickandes

Sist jag tog mig tid att skriva var det varmt ute, fåglarna sjöng till och med på deras sista melodier innan dom kröp in under vingen för att värma sig... Ja för nu är det plötsligt kyligt, regningt, ruggigt och mössa halsduk väder. plötsligt blev det höst och att dricka tee känns mer som en självklarhet... Tofflorna är framplockade och alla rusar genom gator och tork för att komma in där det är varmt... Men jag sparar på värmen, sätter inte på den än.. Går häldre runt i ylletröja och tofflor och lite kall näsa... Tänker ganska ofta på Leif då där jag går och "snålar" Men jag går häldre och dricker tee på nått fint kaffe och värmer mig där lite :)
Våra löv har inte blivit så väldigt färglada, ser fram emot tills allt är så där rött orange och gult. Jag gillart! Nu ska jag ut och frysa, ska införskaffe blommor til mitt lilla badrum. :)
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Plina

Åh vad myssigt. Men visst ska man snåla! Ylletröja och tofflor is da Shit! Lycka till med blomster handlandet!

2012-10-05 @ 23:52:27
URL: http://deardownunderdreams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0